Sizide hayattan soğutan insalarda var mı?

Eşimin ne yapmaya çalıştığını hiç anlamıyorum yarın şöyle yaparız böyle yaparız diyo sabah olunca vazgeçiyor eşimin hareketleri ondan soğumama sebep oluyor bir yaşında bir oğlum var ona güzel bir örnek olmasını istiyorum ama o dünyadan bir haber varsa yoksa telefon sürekli telefon elinde wc ye bile telefonla girer bu çocuk büyüyünce babasıyla olan güzel anılar biriktirsin istiyorum çünkü ben babamla güzel hiç bir şey yaşamadım elimden geldiği kadar ona evde çeşitli aktiviteleri sunuyorum onun yanında telefonu elime Almamaya çalışıyorum ne zaman eşime çocukla ilgilen desem hep bir bahanesi var iki lafından biri sen kadın mısın? bu ne demek yani evlenirken kadındım da evlendikten sonra ne değişti eşimin ailesi desen çocuğuma beddua eder oğlunun sinirini torunundan alır eşim 4ay işten çıkarıldı bir gün aç mısınız demediler her gittiğimde imali laflar gerçekten oğlumun psikolojisini bozacak hareketleri var eşimin düzelmesi için ona zaman veriyorum ama hep aynı ne yapacağımı bilmiyorum 🥺
Sizide hayattan soğutan insalarda var mı?
Cevapla