Yeryüzünden tek bir ülkeyi silme hakkınız olsa hangi ülkeyi silerdiniz?

Ben net İsraili. Ortadoğu'nun kanseri. 75 yıldır Filistin’i bile ele geçirememiş boş gereksiz bir ülke. Kola yapmaktan başka işe yaradığı yok.

Yeryüzünden tek bir ülkeyi silme hakkınız olsa hangi ülkeyi silerdiniz?
Cevapla