Keşke babam böyle yapmasaydı ya çok üzülüyorum?

13 yaşıma kadar zengindik gayet her şey yolundaydı sonra cezaevine girdi bu yıllara kadar sürekli girdi çıktı ne iflas olduk annem altınlarını falan sattı eğer o hataları yapmasaydı belkide arabam istediğim bir telefonum hesap yapmadan harcayabileceğim paralarım olucaktı. Alnıma böylemi yazılmış bilmiyorum ama gerçekten bu durum çok canımı yakıyor dayanamıyorum nolucak?
Keşke babam böyle yapmasaydı ya çok üzülüyorum?
Cevapla