Yaa babam ne yazmış💖 hava da yağmur yağacak havası var diye 😅🙂🧚🏻♀️👍🏻🤠

O an beklemiyordum açıkçası haha içim yumuşacık oldu gahshhshshshhshshshha
Yaa babam ne yazmış💖 hava da yağmur yağacak havası var diye 😅🙂🧚🏻♀️👍🏻🤠

O an beklemiyordum açıkçası haha içim yumuşacık oldu gahshhshshshhshshshha
Babamla Annemle mesaja gerek yokki gunde 1200 kere babam arar o iş yerine bu iş yerine gece 2 de makınada sorun var bak diye. yarış atı gibi koşturuyom evleneyim tel kulanmıycam İstanbul'da ayrı yakada oturcam dıyom gece yataktan kaldırır bu adam beni
Sizlerde sağolun
Cevap
9Cevap
konuşmuyorum pek

Bazen sadece emojilerle konuşuyoruz dakikalarca sürüyor 😃
Haha bu özellikle babalarda çünkü anneler genelde bir şey yazacak illa.🤣
Doğru 😂
Anne…
Ne çektiğimi bir ben, bir Allah...
İnan hiç bilmiyorum... Her gün evlensene artık oğlum lafını duymaktan artık evde olmadığım zamanlarda bile ses kulaklarımda yankılanıyor...
Sadece ayda yılda bir selamünaleyküm iyi misin kötü müsün o kadar başka bir şey yok
Babam genelde pek mesaj yazan bir insan değil ama annemle iyidir
pek samimiyetim yok ikisindede hatta unutmuştum Bile 💩
Daha çok konuşuyorum
Gerçek dost anne
Banada eve gel diye emir veriyor
Pek iyi değil.
Instagram'a bugün girmedin galiba.
Niyeki
Ailemle pek samimi olmadığım içindir.
romantik sek erkek
Helal olsun 😀
Ormantik erkek. Kimbilir annene neler diyordur bıkmadıysa tabi😀
Niye🤣
Öyle olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?