• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Erkekler neden tartışırken ağlamaz?

Elfprincess
Elfprincess Takip Et
Guru Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor

Hep kadınlar ağlıyor 😅

Erkekler neden tartışırken ağlamaz?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ZırhıPaslıKahraman
    ZırhıPaslıKahraman Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 698 cevap paylaştı.

    Eski kız arkadaşlarımdan birisi tartışma esnasında ( telefonda ) 28 saniye kadar ( tek nefeste ) küfretmişti. O an itibarıyla konuşmayı sonlandırdım ve bir daha konuşmadım tabii ama telefonu kapattıktan sonra bir miktar gözlerim doldu tabii. 28 saniye nedir ya, yine aklıma geldi bak..

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Tatmınator89
    Tatmınator89 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 84%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.

    Bide saçlarımızı savururak trip atalım tırnaklarımızı törpüleyelim sonra erkeklerle toplanıp çekiştirme kınama da yapalım 🙄🤪 ay gardaş benim hatun gene böyle aaaa ne diyosooon ay pislik zaten yaranılmaz şekerim ay sorma sakalımı bıyıklarımı süpürge ettim bana ilgisi azaldı kabaca tartıştıı eller yüze doğru gelir parmak araları açık halde filan sırf bu anları görmeniz için yapalım bari 😁

    1
    0 Yorumla
  • okuyankim
    okuyankim Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Eski sevgilim çok ağlaktı, sonra bende bi ilgi bir alaka. Baktım bunun sonu yok, bir gün tartışma sonunda bu yine başladı ağlamaya, ardı sıra bi de ben başladım. Sustu, bana bakıyor hayretle.

    Bi öfke bir sinir, onu teselli etmeliymişim, ben niye ağlıyormuşum. Şükür dedik, fake o gün bitti.

    1
    4 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      😅

      Yorumla
    • okuyankim
      okuyankim
      +1 yıl

      Teşekkürler 🤣

      Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Esasen benim demek istediğim , erkek erkeğe kavgalardı. Erkek erkeğe kavgalarda , tartışmalarda hiç ağlayan erkek görmedim 😅

      Yorumla
    • okuyankim
      okuyankim
      +1 yıl

      Bizim yumruklarımız konuşur, gözlerimiz ağlamak yerine yumruk yemekle meşguldür 😄

      Yorumla
  • mechulumben
    mechulumben Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.

    Erkek duygularıyla tartismaz ancak kadın duygularıyla tartışır ve karşısındaki ne istediğini anlatmak ve kabuk ettirmek için ağlar

    İkisinin de doğasında bu var yaratılış farklılığı

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

25

Cevap

71

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Seven erkek ağlar ya da duygusal erkek

    0
    0 Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu konuyu agalarla aramızda bir tartışalım
    @bynarcos
    @Saddov
    @madagaskaraslanı
    @Abdurrahman00t

    Evet beyler bizde neden böyle bir durum yok

    2
    5 Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Ağlamak dikkat dağıtır ve güçsüz bir görüntü veriyor. Ağlamanın çözüm vermediğini bilirim.

      "Erkekler ağlamaz" sözünü söyleye söyleye benimsettiler herhalde bize. Belkide erkekler ruhsuz dediklerinden ruhsuz yönümüzü ortaya çıkarıyorlardır.

      Son olarak, ağlamayan kadınlarda var.

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Aşırı hisliyiz aslında ama hissi bilene

      Yorumla
    • Saddov
      Saddov
      +1 yıl

      Ben küçük yaşta babamdan çok korkardım, hiç ağlamayamadım. Sonra da öyle bir duygu beslemedim zaten.

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Psikolog seansına doğru gidiyoruz 😄

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Beyler ben sovuyorum. Şimdi edebiyat yapamam

      Yorumla
  • TheCeketli
    TheCeketli Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Herkes aynı değil, değer verdiği biriyse ve kırıldığı bir konuysa ağlayabilir. Ama genelde ağlamıyoruz orası doğru

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Erkekler gördüğüm kadarıyla gözyaşı dökmekten daha çok kendilerini içki sigara gibi şeylere vuruyor

    2
    0 Yorumla
  • Haydarrr1903
    Haydarrr1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    İnsanlar konuşurken aglamamalı bence aciz gösteriyor kendini aşırı sert bi söz hakaret vs yoksa

    1
    3 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Peki bu ağlama duygusu nasıl bastırılır

      Yorumla
    • Haydarrr1903
      Haydarrr1903
      +1 yıl


      Bastırılmaz bence ya şimdi sana 100 farklı şey söylesem öneride bulunsam bile öyle bi an geldiği zaman bunları hatırlamıycaksın sen karakterle alakalı biraz bence cok duygusal biriyle zaten kontrol edemezsin kendini

      Yorumla
    • Haydarrr1903
      Haydarrr1903
      +1 yıl

      İstemeye istemeye yine ağlarsın

      Yorumla
  • Z5014
    Z5014 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Yıllar önce bir manitam vardı tartışırdık ağlardım sanırım artık ağlamam

    1
    0 Yorumla
  • Furkaniv411
    Furkaniv411 Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı.

    Bu kişiden kişiye değişiyo ya da tartıştığı niye göre erkelerde ağlar

    1
    0 Yorumla
  • Ayhan_hoca63
    Ayhan_hoca63 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 63 , eic 100%
    +1 yıl

    bunu duyguya bağlamak doğru değil bence duygusallar diyemeyeceğim biraz zayıflık bence

    1
    0 Yorumla
  • eylo31
    eylo31 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    öncelikle yetiştiği aileye ve topluma göre değişebilir mesala baskıcı bir toplumda erkek çocukları şöyle yetiştirilir işte sen erkeksin erkek adam ağlamaz ya da erkek adam saç uzatır mı gibi şeylerle yetiştirildikleri için böyle oluyor ayrıca her erkek böyle değil

    0
    0 Yorumla
  • Okhann
    Okhann Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Psikolog William Frey'in 1982'de yaptığı bir araştırma kadınların ayda ortalama 5,3 kez erkeklerin ise 1,3 kez ağladığını ortaya koymuştu. Kadınların her ağlaması ortalama 5-6 dakika sürerken. 2-3 Saniye ile sınırlı bu ya duygusuz erkeklerinin ağlaması

    0
    0 Yorumla
  • MightBeOneDayy
    MightBeOneDayy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Doğası gereği öyle. O yüzden erkek değil de kadın çocuğu doğurur yani kadın daha duygusaldır ama erkek duygularını dışarıya çok belli etmez , kendi içinde yaşar.

    0
    3 Yorumla
    • bilmemkacinciuyelik
      bilmemkacinciuyelik
      +1 yıl

      Dışarıya belli etmez içinde Yaşar diyorsun Ya bu ne demek aslında kadınlar gibi hissediyor ama dışarıya göstermiyor. Biz hissettiklerine de inanmıyoruz sbshsjjs

      Yorumla
    • MightBeOneDayy
      MightBeOneDayy
      +1 yıl

      Sen öyle san kaç erkek tanıyorum günlerce ağlayan, psikolojisi bozulan.

      Yorumla
    • MightBeOneDayy
      MightBeOneDayy
      +1 yıl

      Yani erkekleri kimse umursamadığı için kimseye anlatamaz derdini. Siz kadınlar gibi yakın arkadaşına anlatsa onlar pek umursamaz. O yüzden kimseye anlatma gereksinimi duymuyor erkekler.

      Yorumla
  • ZihniParlakgeridöndü
    ZihniParlakgeridöndü Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Biz tam ağlayacakken önce siz ağlayınca bize fırsat kalmıyor

    1
    0 Yorumla
  • Sleepyhead04
    Sleepyhead04 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Bunun duygusallık ile ilgisi var. Ama çoğunlukla kadınlar daha duygusal olur. Ha ama hem çok duygusal olan hem de kavgada güçsüz görünmemek için kendini tutan, ağlamayan erkeğe ben adamın dibi diyorum.

    1
    0 Yorumla
  • puzzle89
    puzzle89 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Herhalde avcı toplayıcı genlerle alakalı bir durum olabilir. Sadece sevdiğini kaybetmekten korkarsa ağlar bence

    0
    0 Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Saçma geliyor ağlamak kadınları da anlamıyoz niye agliyorlar

    1
    0 Yorumla
  • balixs
    balixs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Erkeklerin ağlamaya hakkı olmadığı için ağlamazlar.

    1
    0 Yorumla
  • wkafkasw
    wkafkasw Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Erkekler ancak yanlızken çok çaresiz kaldıpında ağlar tatlım

    1
    0 Yorumla
  • heyokha
    heyokha Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    güçsüzlüğü sembolize eder ve erkek güçsüzlüğünü göstermek istemez. daha sonra tuvalete gittiğinde gelen ses çiş sesi değil , gözyaşından gelen sesdir aslında :D şarıl şarıl hüngür hüngür

    1
    0 Yorumla
  • Dördüncümurat4
    Dördüncümurat4 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    • neden ağlayalım ki 🤷🏻‍♀️
    0
    0 Yorumla
  • Üşüyenbuz
    Üşüyenbuz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    ağlamak duygusal bi durumdur çaresiz bitik durumda olan ağlar

    0
    0 Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Kadınlar daha duygusal ondan bir de hormonlarıyla alakalı.

    0
    1 Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Aslında konu cok farklı. Daha duygusal değilsiniz

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Duygularını bizim kadar yoğun yaşamıyorlar, ondandır

    0
    0 Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Kadınlar kadar hassas ve kırılgan değiller çünkü.
    Kadına sevdiği adam höt dese ağlar jsjs

    0
    0 Yorumla
  • _boogeyman__
    _boogeyman__ Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Hormonlar. Erkeğim hormonları savaş ya da kaç der. Aglamak ise korkaklık belirtisidir acizlik belirtisidir. Âciz gozukmek istemeyiz

    0
    0 Yorumla
  • Mehmetttks
    Mehmetttks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl

    Bırak bizim de kendimize has bir duruşumuz olsun. :)

    0
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Erkek ağlatmışlığım var ama vicdan azabı çekiyorum bir erkeği ağlarken görmeyin derim

    0
    0 Yorumla
  • Sıwar
    Sıwar Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Fıtratımızda tartışırken ağlamak diye bir kod yok. Öyle yaratılmışız.

    0
    0 Yorumla
  • Ultra_Phoenix
    Ultra_Phoenix Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 860 cevap paylaştı.

    Tartışırken ağlamak mı gerekiyor anlamıyorum ki? Bunu iki cins için de söylüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • sevenlerintercihi
    sevenlerintercihi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 44%
    +1 yıl

    Kadınlar güçsüzlüklerini ortaya koymak için ağlarlar

    0
    0 Yorumla
  • ejxhug
    ejxhug Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    tartıştıktan sonra yalnız kalınca ağlıyorlar belki

    1
    2 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Bilemicem onu. Ama tartışırken gelen ağlama duygusunu bastırmayı nasıl başarıyorsunuz

      Yorumla
    • ejxhug
      ejxhug
      +1 yıl

      bilmem belki o an sen agliyorken karşıdakinde ters etki oluyordur. Bi gün sen ağlama belki karşındaki ağlar

      Yorumla
  • _sencenasıl_
    _sencenasıl_ Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 61%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    niye ağlayalım yahu

    1
    2 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Üzüldügunuz için

      Yorumla
    • _sencenasıl_
      _sencenasıl_
      +1 yıl

      tartışma üzüntü gerektirmez ki. tartışma bir konuda uzlaşmak için yapılır ha desenki sözlü kavga yine ağlamayız öyle herşeye ağlarsak kafamızı yerden kaldıramayız

      Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı.

    Bazen sinirden ağlıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Blackİnstinct
    Blackİnstinct Takip Et
    Bilge Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl

    Şarkısı bile var erkekler ağlamaz

    1
    0 Yorumla
  • Powerlifter00
    Powerlifter00 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 597 cevap paylaştı.

    hiç düşünmedim 😅

    1
    0 Yorumla
  • VusLaaaaT
    VusLaaaaT Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 77%
    +1 yıl

    Yapısı gereği sanırım ☺️

    1
    0 Yorumla
  • yalnizbiriistee
    yalnizbiriistee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ağladın beni ne olur beni aglatacak inletecek kadın istiyorum 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Büşra_nurrr
    Büşra_nurrr Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bir yapmadıkları o kaldı herhalde Yakında onu da yaparlar

    0
    0 Yorumla
  • Yakamooz34
    Yakamooz34 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben ağlamaya çok yaklaşırım sesim titrer boğazım düğümlenir😀

    0
    0 Yorumla
  • hayatcokbosaga
    hayatcokbosaga Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Erkekler ağlamaz çünkü biz birşeye ağlarız herşeye değil

    0
    0 Yorumla
  • ruhuhasmet
    ruhuhasmet Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Sonradan ağlarlar 🥲

    1
    2 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Öyle mi

      Yorumla
    • ruhuhasmet
      ruhuhasmet
      +1 yıl

      Bu erkeklerin sırrıdır diğerleri kekodur 😄

      Yorumla
  • mylfe343
    mylfe343 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 723 cevap paylaştı.

    Niye ağlasın koca adam afshhs

    1
    0 Yorumla
  • mmasalizzmm
    mmasalizzmm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Duygusuz Anzavur eşşekleri niye ağlasın ki

    1
    4 Yorumla
    • Gcan12
      Gcan12
      +1 yıl

      Bunu bir erkek yapsa ağlıyor olurdun veya cinsiyetçi derdin komiksiniz dndkdkdkdk

      Yorumla
    • mmasalizzmm
      mmasalizzmm
      +1 yıl

      Yaptığım ironi neden ciddiye alınıyor anlayamıyorum, bence bu durum daha komik...

      Yorumla
    • Gcan12
      Gcan12
      +1 yıl

      İroni olduğunu belli eden bir ibare kullanmadığın için olabilir mi acaba

      Yorumla
    • mmasalizzmm
      mmasalizzmm
      +1 yıl

      İroni olduğunu belli ettikten sonra Anzavur eşeği bile anlar. Asıl başarı belli etmeden anlamaktır. Neyse bunu da tartışma konusu yapmayalım durduk yere kdkdkd. Hadi görüşürüzzz

      Yorumla
  • okan61trbzn
    okan61trbzn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Niye ya bizi ağlatmaktan keyif mi alıyorsunuz siz

    0
    0 Yorumla
  • geceler_sessiz0606
    geceler_sessiz0606 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Erkekler umursamazda ondan

    0
    0 Yorumla
  • MrYiğitbey
    MrYiğitbey Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    Erkekler insanların ortasında ağlamaz

    0
    0 Yorumla
  • QuiZMa
    QuiZMa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkekler kolay ağlamazki

    0
    0 Yorumla
  • KızgınDolunay
    KızgınDolunay Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkekler ağlamaz ağlatır!

    0
    0 Yorumla
  • bafiabi
    bafiabi Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 91%
    +1 yıl

    Bide regl olalım tam olsun

    0
    0 Yorumla
  • hmmmmmmmm_
    hmmmmmmmm_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 89%
    +1 yıl

    Üstünlük sağlamak için

    0
    23 Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      İtiraf?

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Anlamadim?

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Pardon yanlış anladım. Tam tersi kızlar ağlayınca üstünlük kazanmaya calısır

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Yani ben genelde kavga esnasında fazla kırıldıysam veya fazla sinirlendiysem ağlarım. Bazı kızlar savunduğu görüşü kabul ettirmek için ağlıyor yani üste çıkma amaçlı haklısın... o kızlardan uzak durmalısın ömrünü kısaltan kız modeli😂

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Evet haklısın bizzat yaşadım. Hem de aylarca. Bıktım ve ayrıldım. Bu konuda biraz doluyum hatta ve öfkeli :)

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Hissettim öfkeni😂😂 konu erkeklerin ağlamasıyken kadınlara bağlamandan anladım. Bak benden naçizane tavsiye olsun önem verip vermemek sana kalsın. Her kadın üste çıkmak için ağlamaz bunu göz önünde bulundur yoksa feci kalp kırarsın.

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Yok. Eski sevgilim sürekli ağlayıp surat asıyodu. Huyu bu. Ama cogu zaman ben sinirlenince üste cıkmaya calısırdı. Bu arada sinirlenme dediğim hep aynı seyi yapıyosun ağlıyorsun yeter vs demem :)

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Anladım mıymıy kız kategorisinde demek ki... benim sevgilim ağladiğımı fark edince direkt yumuşuyor. Ben boşu boşuna ağlamam biliyor beyfendi😂😂

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Benimki de benim üzüldüğümü görünce daha cok ağlıyordu...

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Vicdan yapayım diye

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Vay beee ne kızlar varr... benimki daha bi saat önce beni ağlattı ama hemen telafi ediyo şerefsiz gözyaşım havada kalıyo😂😂

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Hanımcılık kazanacak jsjsjs
      Saka yapıyorum iyi yapıyo

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Var yaa kuzey ve güneydeki kuzey gibi bi insan normal hayatında... benleyken pamuk şeker ya sence bunun arkasında yatan en büyük neden nedir? Merhamet mi aşk mı?

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Ya aşk felan sacma sapan seyler yok ole bişi. Onu geç ergen işi.

      Sevgi saygı vardır. Demek ki önemlisin ve değerlisin onun için

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Peki ayrıcalık tanıdığını gösterir değil mi?

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Gösterir tabi

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Son bisi sormak istiyorum kusura bakma ama🙃 erkekler sevgilisi olduklarını neden arkadaşlarindan gizlerler? Bu arada aldatmaya yatkın bi erkek değil.

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Aaa bu riskli. Ya seni fazla güzel bulmuyo. Ya da baska biri olabilir. Aklıma baska bişi gelmıyor. Ya da cok güzelsindir arkdaşları kekoysa senin hakkında düşünmelerini istememiş olabilir. Bilemiyorum. Bunu yapması cok sacma

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Ya benden önce sadece 1 sevgilisi olmuş ve 3.5 yıl sürmüş. Onu da arkadaşlarına söylememiş. Babası vefat etmiş 10 yaşında ve bir çok arkadaşı bunu bilmiyor. Aşırı güzel veya çirkin biri değilim... ama enerjim yüksek ve insanlarla çabuk kaynaşan biriyim.

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Onu tanımadan ne desem boş. Her sey olabilir.

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Peki minik tahminler olamaz mı? Erkek beyni düz çalışır ya belki çıkarım yapabilirsin. Ya bunu gerçekten merak ediyorum da:(

      Yorumla
    • TheLordMan
      TheLordMan
      +1 yıl

      Erkek beyni düz calısmaz
      Her insan farklıdır. Değişir. :) bunu cevaplayabilmem için o kişiyi ve hayatını bilmem lazım. Babası vs cok farklı seyler sadece onu bil. Kendi durumunla kıyaslama.

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Hayatını anlatmayan biri babasından bahsetmemdeki kasıt oydu biliyorum bambaşka konukar olduğunu ama kast ettiğim oydu yanlış anlaşılmıyım

      Yorumla
  • Seveceksin85
    Seveceksin85 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 70%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 541 cevap paylaştı.

    Ne olsun istiyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • bee06ank
    bee06ank Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 62%
    +1 yıl

    O kadınların en önemli silahı çünkü

    0
    0 Yorumla
  • usuausuauauua
    usuausuauauua Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    ben de ağlamıyorum 😀

    0
    0 Yorumla
  • TAPASYA_
    TAPASYA_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkekler duygusuz

    0
    0 Yorumla
  • Makınelıtufek
    Makınelıtufek Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 658 cevap paylaştı.

    Kadınlar biraz sulu gözler

    0
    0 Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 823 cevap paylaştı.

    İçlerine atıyorlar 🙄

    0
    0 Yorumla
  • _Rob_
    _Rob_ Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 614 cevap paylaştı.

    Bizim duygusallık odunluk düzeyinden az

    0
    0 Yorumla
  • bubanayapılırmıbe
    bubanayapılırmıbe Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    korkudan olabilir ahshah

    0
    0 Yorumla
  • AaronBenElijah
    AaronBenElijah Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 48%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Kadınların en büyük silahı ağlamaktır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ne konuda tartışırken

    1
    3 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Genel olarak erkek erkeğe tartışırken aglayan erkek hiç görmedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamamda niye ağlayalım saçma değil mi düşünsene mesela toplantıda tartışıyoruz düzgün bir şekilde biri ağlamaya başlıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Normal şekilde fikirlermizi söyleriz yani

      Yorumla
  • miaovv
    miaovv Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 435 cevap paylaştı.

    yoo ben aglıyom ama travmadan dolayı ğhüüiii😅🥹

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Erkekler neden tartışırken ağlamaz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden ağlamaz? 69 cevap verildi
Erkekler neden ağlamaz? 35 cevap verildi
Erkekler neden ağlamaz? 8 cevap verildi
Erkekler neden ağlamaz? 8 cevap verildi
Erkekler neden ağlamaz? 16 cevap verildi
Erkekler neden ağlamaz? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨