50 yıl sonra herkes Çinli Hintli ya da Arap olacak, haksız mıyım?

Şimdi Çin'de 70 yıldır tek çocuk politikası olsada nüfus asla düşmüyor Hindistan'da Zaten yasak bile yok Araplar 5 çocuk yapıyor bütün dünyada 300.000.000 milyon Arap var artık Kürtler bile çok çocuk yapmıyor yani Avrupa'da desen zaten papa bile dedi Yakında Avrupalı diye bir ırk olmicak diye Oyuzden ben herkesin Çinli Hintli ya da Arap olucagini düşünüyorum 😂 gerçi bazılarının pilani var Dünya nüfusunu 500.000.000 milyonun altına düşür diyr Türkiye'nin nufusu sadecr 5.000.000 milyon olsa yetermis öyle diyorlar

50 yıl sonra herkes Çinli Hintli ya da Arap olacak, haksız mıyım?
Cevapla