Kaç arkadaşınız var, kaç tanesinden memnunsunuz?

Arkadaşım yok ki. 🤓 Eksikliğini hissetmedim gerçi. İnsanlar o kadar yapmacık ve iki günlük ki yoklukları daha hayırlı. Ne yapsam tek olmam biraz sinir bozucu, kafa dengi birisi olsun yediğimiz içtiğimiz bir olacak birisi olsa güzel olurdu gerçi ama yoklukları daha hayırlı harbiden.

Kaç arkadaşınız var, kaç tanesinden memnunsunuz?
Cevapla