Aşıksınız ve red yediniz. Onu büyü yaparak aşık eder misiniz kendinize?
Not: büyüye inanıp inanmamak size kalmış bir şey. Lütfen "büyüye inanmıyorum" gibi yorumlar yazmayın.
Sadece soruyu cevaplayın.
Aşıksınız ve red yediniz. Onu büyü yaparak aşık eder misiniz kendinize?
Not: büyüye inanıp inanmamak size kalmış bir şey. Lütfen "büyüye inanmıyorum" gibi yorumlar yazmayın.
Sadece soruyu cevaplayın.
Hayır. Birini seversem bunu gidip söylemem zaten. Çünkü reddetmek kadar reddedilmek de kırar insanı. Bu yüzden birini sevdiysem uzaktan severim, dokunmadan. Bu büyü işleri bana çok acımasız geliyor. Özellikle de sevgili gibi şeyler için. Çünkü seni istemeyen birine büyü yapıyorsun ve o farkında olmasa da zorla yanında tutuyorsun ☯
Büyü ile olmaz bu iş. Dini yön ayrı bir boyut üstüne dönüp dolaşıp ilk başta oluyor gibi gözükse de yine patlıyor. Tamamen uzak durulması gerekiyor böyle şeylerden
Cevap
4Cevap
kızlar edıyo sevıyosa bska erkegı kabul etmıyo cunku mıdelerı haksızmıyım
aşkı batsın kac kisinin canı yandı yeter lan
Büyüye başvurmam. Allah'a dua ederim.
No büyü müyü benlik diğil
Büyü ile olacaksa hiç olmasın daha iyi
Ugrasmama degmez bile
Yapmadığımız bir şey değil
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?