Gen teknolojisindeki hızlı gelişme, son on yılda insanoğlunun hayatına yeni bir kavram soktu: Klonlama. Artık teorik olarak herkes kopyalanabilir.
Düşünsenize sizden bir tane daha var

Gen teknolojisindeki hızlı gelişme, son on yılda insanoğlunun hayatına yeni bir kavram soktu: Klonlama. Artık teorik olarak herkes kopyalanabilir.
Düşünsenize sizden bir tane daha var

Klonlama olsa ne olacak?
Tip olarak aynı olsa bile ruhen farklı bir insan ortada olacak.
Ayrıca ömrü de uzun olmayacak..
Ha belki yüksek makamı olan insanların işleri için gerekli olur ama bizim gibi sıradan insanların bir işine yaramaz.
Para ve güce sahip değilsen bu dünyadaki çoğunluk kısmına girersin.
Huzur ve mutluluk konusunun sıradanlık ile alakası nedir?
Yani bizim konuştuğumuz konu farklıydı..
Cevap
2Cevap
Aşırı eğlenirdim benden bir tane daha olsa
İyi olur aga benden 16 tane olucak battle royal turnuva yapıcaz böyle her şey olcak akıl güç çeviklik en güçlümüx hayatta kalıcak sonra onla da aynısını yapçaz süper insana dönüşecem insan ırkının en üst noktası olacam böyle sonra onu klonlayıp tüm devletlekri indirecex falan efso olur.
şu an zenginlerin sırf organ nakli için bu teknolojiyi kullandığını düşünüyorum.
Benden bir tane daha var zaten
Ruh ikizim 🫠🫠
Iyi değil bence yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?