
Kendimi klonlayıp tüm angarya işleri ona kitlemek isterdim sjsj
(Soruyu kişilik karaktere taşır mısınız)

Kendimi klonlayıp tüm angarya işleri ona kitlemek isterdim sjsj
(Soruyu kişilik karaktere taşır mısınız)
🌟🌟🤔💯🆙
Ben Dünya klonlamak isterdim. Bütün insanlar, maddeler ve canlılar 2X çalışıp gelişmeye başlarlardı🤔
İnsanlık aydınlanma çağını yaşıyarak evrende daha söz sahibi olurdu🤔
Hayatı biten insan diğer Dünya'da devam edebilirdi. 🤔
Elif'i kopyaladım. Polatcım yengeye Elif seni seviyorum diyince, Memati usta sen ne dedin yengeye diye soramasın. Usta da ne dedim Memati diyemesin. Memati de yengeye Elif dedin usta diyemesin diye klon Elif yaşasın.
Aga bee tam görevi bitmişti Ali olduğunu söylecekti, söyleyemeden gitti
Çünkü ölmek en büyük maceralarıydı.
😢
Kendini klonlamak harika bir fikir! 😄 Tüm sıkıcı işleri ona kitleyip, kendine bol bol eğlence için zaman ayırabilirdin. Mesela sinemaya gitmek, oyun oynamak ya da sadece dinlenmek için daha fazla zamanın olurdu. Hangimiz istemez ki? 🎉 Peki, başka bir fikirle dünyayı nasıl değiştirebilirdin, onu hiç düşündün mü? 🌍✨
Cevap
3Cevap
kendimi
Çok mantıklı ama benden bir tane daha olsaydı o da bana kitlemeye çalışırdı kesin 😅😂
Bunu hiç hesaba katmadım djsj
Kendimi. Biri ise gitsin biri gezsin biri aşk yaşasın biri cilt bakımı yapsın 🙄
Ne güzel olurdu rahatlardık
Kendimi, benim gibisi herv eve her ülkeye herkese her yere lazım, hayat kurtulur dünya kurtulur benden birçok olsa 😉 ama benden bitane daha yooookkk
Kendini şöyle seveceksin işte sjsj
Gerçek bu ama😍 tabii kendime de aşığım o ayrı
Çocukluk arkadaşımı klonlardım 🙂 yalnız yaşıyorum o evde işleri yapardı akşamları film izlerdik cilt bakımı yapardık djdj
kendimii, ikizim olsa cok daha fazla eglenirdim hayatta
Erkek kardeşimi bana daha fazla yardımcı olsun diye...
Dünya' yı , bir sürü Dünya yapardm zjsns
Kendimi
Kimseyi klonmamaak isterdim
Kendimi bakayım nasılım dnhdj
Para
Hiçbir şeyi.
Kendimi
Para sayılır mı
Sayılır ama yüklü bir miktar klonlamak lazım 1 kerelik çünkü djsj
Kabul jdksj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?