Akrabalar işi gücü bırakmış benim ne zaman evleneceğimi soruyorlar

Akrabalar işi gücü bırakmış benim ne zaman evleneceğimi soruyorlar

Şu insnalari anlamıyorum çocuğu olmayana çocuk ne zaman bekara evlilik ne zaman evi olmayana kiradan çıkmaya ne kadar kaldı? ve dahası.. tepkini bir kez koy kimseyi incitmeden soracak cürreti verme onlara.
aynen öyle kardeşimm
Cevap
19Cevap
Direk evlilik düşünmediğimi izah ediyorum.
neden düsünmüyorsun diyorlar sonra da
Evlenilecek kişi kalmadığını da söylüyorum
Benim derdim seni mi gerdi diyorum
ondan sonra susuyorlar mı
Yok neden diye soruyorlar bende uzaklaşıyorum ortamdan
Aşk evliliği istiyorum o yüzden diyorum.. Ne aşkı diyorlar…İliklerime kadar aşkı hisedeğim ki evleneyim.. Aşık olmadan nasıl evlenir
Bana sormuyorlar isteyen de yok annem zaten vermeye meraklı değil anca sosyal medya da şaşırırlar niye evlenmedin bu yaşına kadar diye
onlara neymiş akrabaların alıstı galiba
Akrabalar sormaz
hmm yok mu abla
Kimse yok
anladım abla
Sen ölünce diye cevap verdiğim günden beri akrabalar sormuyor.
En iyisi fldjd
Nasip kısmet diyorum, sanki onlar bana bir eş adayı buldular da :)
istersen bulurlar
Daha gönül sultanımı bulamadım derim. Soran bir hatunsa benimle evlenmek mi istiyorsun derim.
bu benim kararım diyorum
ondn sonra neden diyorlar mı
kızlar o zamanda sizinle alakası yok derim
Canım ne zaman isterse diyorum ve kocama. Bir sesle sanane diyorum
Kocama derken
Kocaman harflerle SANANE diyorum millete. Sözlük yanlış yazmış. Okey
20 yaşındayım dahaaa
sen düsünmüyordun ne oldu fikrin mi değişti
Sormuyorlar bile düşünün
Akrabaların işi gücü bu😅sonra da çocuk ne zamn derlrr😅
aynen öyle kardeşimm
4-5 senem var diyip öteliyorum
ondan sonra
Öyle soran yok 🤣
en iyisi
Aynen sorarsa da cevabını alır
Nasipte varsa…. Eee … bu kadar 😂😂
sonrada bulamıyon mu diyorlar
Ya istesem bulurumda ben pek istekli değilim evlilik için
en iyisi
Sormuyorlar bebek’im çünkü 😅
koca bebek
Köylü akrabalarım yok çok şükür.
en iyisi gerçekten
Yaparken başını mı tutçaksın sanane diyorum
aboo sonra
Zaten evliyim diyorum.
evlilik karşıtıyım diyorum
Kısmet bu işler deyip de geçmek lazım. :D
Evlenecek kız bulsam evlenecem de umudum yok
Canim istedigi zaman
"Neden evleneyim ki?"
bekarlık nereye kadar diyecekler
Evlilere ölüm yok mu diyorum..
Evlenince elime ne geçecek?
Evlenmicem böyle süperim diyorum
Nereye kadar demiyorlar mi
Sonsuza kadar diyorum
Görüş için teşekkür abla
Okuyorum diyorum ben evlilik meraklısı değilim
okul bitince
Kafama göre biri olursa belki
Kismet
s-a-n-a-n-e diyorum
Düşünmüyorum diyip kesip atıyorum ne yapayım başka
neden diye sormuyorlar mı
konuşmuyorum
cevap ver dostum
akrabalarla konuşmuyom
aa neden
sevmiyom
Hiç bir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?