Dayım Neredeyse Bana Hep Ağır Sözler Söylüyor Ben Arada Ona Sinirlenince Yüksek Sesle Bağırmam Ayıp Mı?

Ben artık 20 yaşındayım ve aramızda 20 yaş farkı var neredeyse. Küçükken çok iyi anlaşırdık ama artık hiç anlaşamıyoruz hatta bana dediği 10 laftan dokuzu sl*k g** z*kalı bilmem ne işte ve cidden sinir oluyorum ve arada çıldırıp bağırıyorum falan ama hep ben haksız oluyorum. Sinirim bozuluyor cidden ne düşünüyorsunuz? Tamam bazı yönlerden hatalarım var bu hayatta ama bu cidden çok şey değil mi? Bir insanın size karşı hep böyle konuşması normal mi?
Dayım Neredeyse Bana Hep Ağır Sözler Söylüyor Ben Arada Ona Sinirlenince Yüksek Sesle Bağırmam Ayıp Mı?
Cevapla