İş ortamında neden kadınlar erkeklerden daha egolu oluyor?

Bir iş öğretiyorlar bir havalar bir afra tafra filan. Erkekler gayet düzgün anlatıyor bunlar da mala anlatır gibi iş gösteriyorlar. Yaz tatilinde öylesine deneyim olsun diye girdim zaten. Okuduğum okulları hayal bile edemezler Allah bilir ama yine de kendileri hariç herkesi aptal sanıyorlar sanırım. Saygı geregi siz biz şeklinde hitap ediyorum mesela. Erkekler bunun saygıdan olduğunun farkındalar ama kadınlar sanki onlardan korktuğum için yapiyormusum gibi algılıyorlar. Niye boyleler bunlar?

İş ortamında neden kadınlar erkeklerden daha egolu oluyor?
Cevapla