Arkadaşlar Sizce Bu Görümcem Benden Ne İstiyor? Niye Sürekli Benle Uğraşıyor? Ne Yapmış Olabilirim Ki Ben Ona?

Arkadaşlar ben İzmir'liyim. Eşim de Konya'lı. Üniversite okurken tanıştık ve geçen yazda evlendik. Evlendiğimizden beri eşim işlerinin yoğunluğu nedeniyle Konya'ya gidemiyordu. 1 aylık izni çıktı ve 5 gün önce Konya'ya geldik. Eşimin ailesi çok iyi insanlar beni hep gelinleri olarak değil kızları olarak gördüklerini söylüyorlar. Bu yönden çok şanslıyım ama bir görümcem var sürekli sebepsizce benimle uğraşıyor. İmali imali laf çarpıyor. Ya bir insan lise mezunuyum diye kendini över mi? Bu övüyor. Bende Dokuz Eylül Hukuk mezunuyum avukatım daha kendimi övmüşlüğüm yok. Geleli 5 gün olmuş kendisini daha tanımıyorum niye insan gibi tanımama izin vermiyor? Eşim yengesi olduğu için çok bir şey diyemiyor ama eşimin annesi ve abisi yani kendi eşi bile uyardı bu sefer daha çok uğraşmaya başladı. Bende de hiç öyle kavga etme tartışma huyum yoktur. Ne ailemde gördüm nede memleketim İzmir'de. Biraz önce akşam yemeğini ben hazırladım herkes çok beğendi bu ne dese iyi? "Gelin hanım sen ki İzmirlerde yaşamışsın kültürü bizden iyi bilmen gerek yemeklerin hiç tadı tuzu yok çok beceriksizsin' ne diyeceğimi bilemedim çok utandım eşim ve ailesi tepki verdiler ama o "Şaka yapıyorum o beni anlar" diye gülüyor. Birde o beni anlar" ne kadar terbiyesiz bir insan. Ne yaptım ki ben ona böyle davranıyor? Eşim için susuyorum ama şu olaydan sonra iyice canım sıkıldı biran İzmir'e dönmek istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar Sizce Bu Görümcem Benden Ne İstiyor? Niye Sürekli Benle Uğraşıyor? Ne Yapmış Olabilirim Ki Ben Ona?
Cevapla