Yengemin yaptığı saygısızlık değil mi?

Abimin eşi yengem cuma günü yani arife günü kalktı İstanbula annesigile gitti. Sanki biz onu bu evde esir tutuyoruz çok sinirlendim annemde bozuldu ama çaktırmıyor. Bayram günü sabah annemin babamın elini öpüp bayramlaşıp sonra nereye isterse gidebilirdi tutan yoktu kendisini ama o bir gün önceden kaçar gibi gitmeyi seçti. Zaten 2 hafta sonrada yine kardeşinin nişanı olduğu için gidecekti... Bu yaptığı bana göre düpedüz düşüncesizlik saygısızlık. Siz ne düşünüyorsunuz ben mi abartıyorum?

Yengemin yaptığı saygısızlık değil mi?
Cevapla