Kadın bayramlarda bayramlaşırken erkeğinin elini öpmeli mi?

Ben kendi adıma cevap vereyim 7 senelik evliyim eşim benden 3 yaş küçük ama ben her bayramda eşimin elini öperim. eski bir anane ve erkeğine saygı olarak görürüm bunu.
Kadın bayramlarda bayramlaşırken erkeğinin elini öpmeli mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 👻👻👻
Kadın bayramlarda bayramlaşırken erkeğinin elini öpmeli mi?
Cevapla