Şiddet gördüm ama darp raporu almadım?

Arkadaşlar ben daha önce şiddet gördüm ama bunun raporunu almadım. Karşı taraf sürekli bir şekil de beni tehdit ediyor. Onlara aldığımı ve beni tehdit ederlerse mahkemeye verebileceğimi söyleyebilir miyim? Yani öyle bir şey var mı? Darp raporunu alıp şikayette bulunmamak gibi?

Şiddet gördüm ama darp raporu almadım?
Cevapla