benim tatlı ve kurban etiyle aldığım kiloları vermeye çalışmakla geçiyor :D akşamlık sadece bununlayım

benim tatlı ve kurban etiyle aldığım kiloları vermeye çalışmakla geçiyor :D akşamlık sadece bununlayım

O bacağın üzerinde...
Cevap
29Cevap
Sıkıcı bir gündü
Bacak tatlısı gibi olmuş. Bizim günler monoton geçiyor soyle konuşacağımız birleri olsa da konuşsak.
sarmanın ustundekı ketcap mı yoksa?
nasıl bir mide var len sende
Damla.. Bak seni yerim kiloda almam :D Hatta kilo veririm büyük ihtimal
Çok yorucuydu hem de zevksiz. Başka işte yorulsam keşke 😉 en azından zevk alırdım
Normal sıradan günden farksız. Ne kadar yedin ki öyle😆
Ailecek o kadar depresyondayız ki kimse bayramlaşmadı bile 😆😆
Kilonda bir sıkıntı yok, sen şekerin ta kendisisin :D İstesen de kaçamazsın :D
oo afiyet olsun etin çok kalorisi yok ya 😂
Boş boş takıldık evde napalım herkes memlekete gitmiş takılacak kimse yok
Çalışmak la geçti senin neren kilolu da vermek istiyorsun
Koç tassağıı doğradım.
Afiyet olsun 😄. Bolca spor yap düzelir.
Çok yorgunum :( sıkılıyorum of offf
Çok yoğun geçti yeni eve girdim
Didim yollarında gecti
gene bacak 😂 akraba zehirlenmesi yaşadım napim
Yaprak sarması ve ekmek? 🥲
Eş dost ziyaretleri.
Guzel bir seks yap biseyin kalmaz. Erir hepsi
tadsız, tuzsuz geçti maalesf
Çok yorgun…
normal sıradan gecti
Damla
Damarlı bacak
Tabak nefis gözüküyor
Bu ne kız
Akşam verirsin ya 🙂
Afiyet olsun
afiyet olsun
Nekı o kanks
kütü sıkıcı
Efso
afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar