3 ay

Bayramınızın ilk günü nasıldı? Neler yaptınız? Keyifler nasıl?

Ben her bayramın ilk günlerinde olduğu gibi eski kız arkadaşımı ziyarete gittim. Sonra da biraz sahilde yürüdüm ve eve geldim. Ailem ve akrabalarımın çoğu memlekete gittiği için bu bayramı ilk defa kendi başıma geçireceğim. Onun dışında benim keyifler yerinde, sanırım. Sizde ne var ne yok? Dökün içinizi rahatlayın

Bayramınızın ilk günü nasıldı? Neler yaptınız? Keyifler nasıl?
Cevapla