Merhaba bayramını kutlicağım arayıp sohbet edeceğim kimsem olmadığı için sizlerin bayramını kutlamak istedim. Aileniz sevdikleriniz arkadaşlarınızla hep bir beraber nice bayramlar geçirmeniz dileğiyle 🙂
Bu bayram ben çalışıcam insanları sevdiklerine gezmeye götürüm geri getiricem 🙂
Kimseye diyemiceğim için iyi dileklerim içimde kalmasın size dedim 🙂
Ben gibi çalışacak olan var mı?
Bu bayram ben çalışıcam insanları sevdiklerine gezmeye götürüm geri getiricem 🙂
Kimseye diyemiceğim için iyi dileklerim içimde kalmasın size dedim 🙂
Ben gibi çalışacak olan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Çalışmıyorum
Hayırlı bayramlar 🍬
Teşekkür ederim bilmukabele 🙂 nasılsın?
Bilmukabele kullanan ilk defa gördüm bu sitede. 😅
Teşekkür ederim iyiyim, siz nasılsınız? ☺
Doğrudur 🙂
Teşekkür ederim bende iyiyim. Bi kahvaltı yapıp nasipse işe gidicem
İnsanları sevdiklerine ulaştırıcam 🙂
Güzel bi gün olmasını diliyorum
Sizin içimin
Kolaylıklar diliyorum, kazasız belâsız İnşaAllah. ☺
Teşekkür ederim, size de.
Sürekli sürekli yazarak belki sizi rahatsız ediyorum ama
İnsanın dua edeni olması ne kadar hoş bi duygu insanı çok güzel hissettiriyor
Beni bugunkü çalışma hayatıma çok güzel başlattığınız için çok çok teşekkür ediyorum size gerçekten 🙂
Estağfirullah, rahatsız olmuyorum tabi ki.
Her gününüz güzel başlar İnşaAllah ☺
Allah razı olsun 🙂 inanın buna günümü böyle başlatan birisi vardı buradan ve ne yazık ki artık konuşmuyoruz aşırı derecede özlüyorum ama ne yazık ki kaderimin çilesi bu olmuyor oldurmuyor olduramıyorum açıkcası aile kavramı da kalması artık olsam da bir ölsemde her günüm keşke son günüm olsa diye başlıyorum … bi an önce son bulsun diye de çabalıyorum
Hayırlısı böyleymiş öyle düşünmeyin. Umutsuzluğa kapılmakla olmaz, her daim içinizde umut olmalı, umutsuz yaşanır mı? Rabbim'in hikmetinden suâl olmaz, karşımıza ne zaman ne çıkaracağını bilemeyiz, her daim hayırlısını dileyelim.
Ölmeyi falan da aklınızdan çıkarın, güzel şeyler düşünün ki güzel şeyler sizi bulsun.
İmanım ediyor inanıyorum çok şükür. Biraz önce bayram namazından geldim cami avlusunda öylece izledim neleri izledim size anlatmicam ama canım çok yandı ben ağlayabilen bi adam olmadım ama gözlerim çok çok doldu kaşıma bahanesiyle 1 saat ovdum daha doğrusu oydum 😔
İyi düşünüyorum olmuyo kötü zaten iyi olmuyo
Çabalarım emeklerim hayata geç kalmışlıkllarım canımı çok ama çok yakıyor. Ben artık çoğu şeyden hatta herşeyden vazgeçtim
Umudum ümitlerim heveslerim hep yetim öksüz kaldı
Sizi güldürmek istiyorum
Boğazım ağrıyor diye doktora gittim. Meğer tüm heveslerim boğazımda kalmış 🙂
Sizinle Hasbihal etmek çok güzel geldi bana
Nolur hakkınızı helal edin bana
İçinize atmayın ağlamalısınız.
Böyle durumlarda ne diyeceğimi de pek bilmiyorum açıkçası, ama üzülmeyin Allah'tan ümit kesilmez.
Tebessüm ettim sağolun ama siz de gülün, gülmelisiniz. Gülmek için sebepler bulabilmeliyiz.
Helâl olsun, iyi hissedirebilirsem ne mutlu bana. Bir insanı güldürebilmeyi, mutlu etmeyi severim ben.
Bende çok çok severim ama işte yaptığım en iyi işlerden biri palyaçoluk diyebilirim size 🙂 kalabalıkta gülen güldüren eğlendiren iyilik yapan koşan. Ama yalnızken….. o hali boşverin 🙂
Benimde size hakkım helal olsun
Allah’ın razı olduğu kullardan olmanız temennisi ile
Ben size baş ağrısı ağırlık vermiyim🙂
Ailenizle birlikte güzel kahvaltı sizi bekler bu mutluluktan sizi alıkoymak zamanınızı çalmak haddime değil 🙂
Yalnızken de mutlu olun, gülün.
Kahvaltımızı çoktan yaptık, tutmuyorsunuz beni. 😄
Afiyet bal şeker olsun inşallah (ama kilo olmasın ) 🙂
Artık bunu başaramıyoruz olmuyo kafamın içini boşaltamoyorum 🙂
Teşekkür ederim, olmaz İnşaAllah 😄
İşte haklısınız kafa boşalmayınca, akıl orada kalıyor gülmeyi de engelliyor.
Güldürecek bir şeyler bulmak lâzım, şimdi kafama takarım ben bunu. 😅
Hayatınızda beni kafanıza takacağınız kadar öneme sahip değilim ki 🙂
Siz bence çalışkan bi hanımefendiye benziyorsunuz kahvaltıyı toplayıp mutfağı toparlamak kahve yapmak yemeği eritmenize sebeb olucak bu bağlamda kiloda olmicak heralde yani galiba sanırsam 🙂
İnsanların gülmeyi hakettiğini düşünüyorum, sohbet ettiğim insanlar da çoktan hakediyor o yüzden bir önemi var. 😄
Evet tam olarak o işleri yapıyorum, kahve hariç.
Ama nedense sizi tanıyor gibiyim, sanki daha önce sohbetimiz oldu gibi 🤔 Ama tam emin de olamıyorum.
Daha önce hiç sohbet etmek nasip olmadı 🙂
Kolaylıklar diliyorum mutfakta dikkatli olun lütfen Allah muhafaza kırık çatlak bardak olur
Çok güzel düşünüyorsunuz bende ise sadece güldüren taraftayım insanlar için herşeyi yapıyorum lakin ben hep yapayalnız kalıyorum 🙂
Teşekkür ederim, yok yok bişey olmaz. 😄
O insanlar sizin için bir şey yapıyor mu peki?
Kesinlikle hayır 🙂
Ama ben Yinede vazgeçmiyorum. Kul için değil Allah için yapıyorum. Ben ben diyorum ama ben aciz bi kulum benlik sadece Allah’a ait.
Ama siz onları mutlu ederken onlar da sizi etmeli, karşılıksız olmamalı.
Ben karşılık gözetmeksizin yapıyorum çünkü hiç görmedim bu zamana kadar 🙂
Olmaz böyle 🙄
Görürsünüz İnşaAllah
Kızacaksınız ama biraz önce de demiştim olsada bir olmasada artık vazgeçtim ben beklemiyorum karşılık 😔🙂
Kızmam
Olsa da bir olmasa da olmaz, olamaz. Olursa sizi mutlu edecekler, gülümsetecekler.
Olmuyo ki 🙂
Bir şey diyemedim 😕
Ama lütfen üzülme sen çok iyi pozitif çok tatlı birisin nolur üzülme bu benim hayat gerçeğim 🙂
Böyle şeylerden etkilenmemek pek elde değil, siz de üzülmemelisiniz.
Gerçekten etkiliyorsam hiç istemeye istemeye susabilirim 😔
Hayıırr 😅
Susmayın, susmayın
Ben mesaj atamıyormuşum daha şimdi ilkkez profilinize girdim Bilgeymişsin 🙂
Kapalı mesaj kutum 😅
Ondan atamıyormuşum 🙂
Ama takip bildirimi gelmiş olması gerek
İyi bayramlar🐏 hayır evdeyim