Babamla hiç konuşmuyorum, yarın bayram barışmak zorunda mıyım?

babam , sanırım 1 ay oluyor, bana giydiğim bir kıyafet yüzünden hakaret etti. en başta arkadaşım hakkında demişti ama öyle çok açık bir kıyafet de değil. ben de kendimi ve arkadaşımı savundum sonuçta İzmir'de yaşıyoruz kimler neler giyiyor diye. o*spu falan dedi bana ben sadece kendimi savundum ve beni baya dövdü 3 gün kolumu oynatamadım omzumun ağrısından. uzun yıllar anneme de şiddet uygulamış biri ve kendimi bildim bileli bize de sürekli psikolojik yeri geldiğinde fiziksel şiddet uyguluyor. ben de son 1 aydır eve geldiğinde odamdan çıkmıyorum aynı ortamdayken o yokmuş gibi davranıp yüzüne bakmıyorum. o da aynı şekilde. yarın bayram. barışmak zorunda mıyım? haksız olmadığım halde özür dilemek istemiyorum ve hep ondan bekliyorum.

Babamla hiç konuşmuyorum, yarın bayram barışmak zorunda mıyım?
Cevapla