Artık onu kaybettim mi? Annemle aramı nasıl düzeltcem?

Annem mesajları okumuş güneş kremi aldığımı 650 lira para verdiğimi 30 yaşında ki kızı yani beni terlikle dövdü. Bende kremi vermiycem için ona bir daha görüşmek istemediğimi yazdım narsist gibisin dedim sürekli hata yapıyor benden alıp alıp kötü davranıyor ya küsmek zorunda kaldım silmek zorunda yani annemle aramı nasıl düzeltcem?
Artık onu kaybettim mi? Annemle aramı nasıl düzeltcem?
Cevapla