Sizce yeryüzünde sisteme ve insanların yaşantısına bakınca Allah mı kazanıyor yoksa şeytan mı?

Yeryüzünde şeytanilerin kurduğu bir sistem var kapitalizm adında. İçinde bolca zevk ve sefa barındıran ve sanallıkla aldatılan insan görüntülü sürüler var. Herkes çocuk yapıyor ama çocuğuna nasıl bir gelecek bıraktığıda umrunda değil. Hep bir sahip olma ve doyumsuzluk arzusu içinde yaşıyoruz. Düşkünlerden herkesin midesinin bulandıgı yardım istenince türlü bahaneler üretilen bir zihnin içine soktular bizi. Bunun ileri aşamasıda sanallı metaverse ile matrix benzeri robotlara yapay zekalara yaşamımız teslim edilmek üzere hızla gidiyoruz..

Sizce yeryüzünde sisteme ve insanların yaşantısına bakınca Allah mı kazanıyor yoksa şeytan mı?
Cevapla