Kırıldığım şeyler var ve bir haftadır anne babamı aramıyorum. Onlar da beni aramıyor. Normaller mi?

Son bir senedir zor zamanlar atlatıyorum. Ve onları suçladığım şeyler var. Bu nedenle kızıyorum. Ve onlara 2 saat uzaklıkta mesafede oturuyor ve çalışıyorum. Ne maddi ne manevi yeterince destek anlamadığımı düşünüyorum.

Kırıldığım şeyler var ve bir haftadır anne babamı aramıyorum. Onlar da beni aramıyor. Normaller mi?
Cevapla