5 kardeşiz evde sürekli bir kaos var artık evi terk etmek istiyorum, sizce evden gitmeli miyim?

En büyükleri benim (20 yaşındayım). Sürekli kardeşlerim kavge ediyor benden küçüğü (18) bunalıma girmiş yks den intihar edecem diye saçmalıyor evde herkese hakaret ediyor. Onun küçüğü (16) sorumsuzun teki sürekli dışarı da evde bunu kavgası oluyor. Diğer küçük de (12) sürekli büyüğüyla kavga ediyor saçmalıyor. En küçük de zaten ağlamalar vs. Babam deseniz babalığı eve para getirme sanan sabah 7 aksam 23 gelip yatan sonra da siz becereksizsiniz diyen bı adam. Annem de bunların yaptıklarının bunalımina girmiş bir kadın. Hayır sizce bu zaman da bı biz mi boyleyiz? +Ben OKB hastasiyim katlanamiyorum sese, gürültüye, strese artık yeter evden gitmem sizce daha mı hayırlı bana?

5 kardeşiz evde sürekli bir kaos var artık evi terk etmek istiyorum, sizce evden gitmeli miyim?
Cevapla