Allah akil fikir versin ne diyim birgün buraya gelirsin gece evinde uyurken sen türksün diye evini atese verirlerse görürsün güzeli iyi insanlari yani anladigim kadariyla zerre bilgin yok onlar hakkinda
Evet ama onlarla Hitler aynı değil Hitler hiç bir türkü öldürmedi savaşa bile girmedi şimdiki nazi sempatizanı olanlar göçmen karşıtı olduğu için yapıyorlar tek Türke değil alman olmayan herkese öyleler
Ama bi dakika kimse keyfinden gitmedi almanya zamaninda kendisi gelip adamlari götürdü isci olarak ülkede erkek kalmadigi icin yani bunun sorumlusu da aslinda o nazilerin basi hitler
Almanlar zeki bir millet o dönemde fakir ailelere iş imkanı sağladı ve hizmetinde çalıştırdı ama Şu an yani bu olaylar 45 50 yıl önceydi ondan sonra turkleri almadılar o dönemin almanlari onları istedi şu an ki almanlar istemiyor
Evet ama adamlar bikere gelmis ailesini kurmus haliyle o zamanda kalmiyor aileler büyüdükce cogaliyor türkler ve almanlar türklere sükr etsin onlarin soyu kurumaya basliyor %100 alman okadar az kaldi ki burada biz yabancilar sayesinde ülke ayakta yabanci dedigimde sadece türk degil genel hepsi
Filmleri olsun arada tarihi olsun gerçekten hoşuma gidiyor sempatim oldukça fazla Almanya hakkında Almanya da bulundum benim amcamın oğlunun eşi Almanya da yaşıyordu onla evlenince aynı zamanda çocukluk arkadaşım olduğu için misafir etmişti hiç şikayetçi değildi almanlardan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Amerika tabi ki
Direk ahirete göçmek ısterdim. Cok doydum bu dünyaya.
isviçreye şu an imkanım yok ama yaratmaya çalışıyorum
Kanada, Norveç veya Finlandiya.
Yeni zelanda ya da Danimarkaya gitmek isterdim
İzlanda ya da Avustralya
Almanya elbette canım ülkem orasi benim
Nasil orasi ülken oluyor
Ne yani babamız türk diye alman olamaz mıyız
Anen alman ozmn
Aynı il aynı ilçe mahalleleri bile komşu sayılır oda turk yani
Üzgünüm ama ozmn alman olamazsin😂
Ben çoktan goctum
Nereye
Deutschland
Sen neresi istersin
Almanyanin neresi
Ben iyim ya göcmek istemiyorum
Frankfurt yakınındayim
Nezamandan beri
10 yıl oldu sen nerde yasiyosun
Bende Düsseldorf a yakinim
Nasıl mutlumusun burada
Buraya yazcam diye soruyu gübcelemisim 🙄
Seni takip ettim istersen msjlasabiliriz
Dm kulanmiyorum kusura bakma
Peki nasıl istersen
Konuşmak istersen burdayim
USA. NYC veya Boston.
Fransa
Venedik İtalya
Sanırım Hollanda ya da Kore
almanya
Amerika
Kanada, Amerika
Japonya
Amerika
isveç
Profil fotoma bak anlarsin
Onlari savunuyor olamazsin
Savunurum
Sebep
Severim iyi insanlar
Pardon iyi insanlar mi?
Evet kızları falan güzel
Allah akil fikir versin ne diyim birgün buraya gelirsin gece evinde uyurken sen türksün diye evini atese verirlerse görürsün güzeli iyi insanlari yani anladigim kadariyla zerre bilgin yok onlar hakkinda
Evini ateşe mi verdiler
Benim degil ama burcok türk ailenin evini atese verip öldürdüler
Bunu biliyor olmalisin ama bukadar seviyorsan onlari arastirmissindir herhalde
Hitlerin insanlari sonucda
Evet ama onlarla Hitler aynı değil Hitler hiç bir türkü öldürmedi savaşa bile girmedi şimdiki nazi sempatizanı olanlar göçmen karşıtı olduğu için yapıyorlar tek Türke değil alman olmayan herkese öyleler
Ve sen böyleleri iyi diye savunuyorsun
Bir de sebebi şu biliyorsun Almanya da almandan sonra en fazla Türk var bunlardan dolayı da bir isyan var
Ama bi dakika kimse keyfinden gitmedi almanya zamaninda kendisi gelip adamlari götürdü isci olarak ülkede erkek kalmadigi icin yani bunun sorumlusu da aslinda o nazilerin basi hitler
Almanlar zeki bir millet o dönemde fakir ailelere iş imkanı sağladı ve hizmetinde çalıştırdı ama Şu an yani bu olaylar 45 50 yıl önceydi ondan sonra turkleri almadılar o dönemin almanlari onları istedi şu an ki almanlar istemiyor
Evet ama adamlar bikere gelmis ailesini kurmus haliyle o zamanda kalmiyor aileler büyüdükce cogaliyor türkler ve almanlar türklere sükr etsin onlarin soyu kurumaya basliyor %100 alman okadar az kaldi ki burada biz yabancilar sayesinde ülke ayakta yabanci dedigimde sadece türk degil genel hepsi
İşin ilginç tarafı da mesela turk alman çatışması fazla ama nedense en çok evlilikde alman turk arasında oluyor oda şaşırtıcı
Bunun hakkinda bir bilgim yok benim tanidigim türkler cok farkli kisilerle evlendigi icin bir geneleme yapamam
Ayrıca benim sülalem ve ilcemin çoğu Almanya Avusturya İsviçre gibi ülkeler de yaşıyor Baya bilirim gittim de aynı zaman
Benim tek anlam veremedigim onlari savunuyor olabilmen bu terörü savunmak gibi ondan baska bisey degil
Filmleri olsun arada tarihi olsun gerçekten hoşuma gidiyor sempatim oldukça fazla Almanya hakkında Almanya da bulundum benim amcamın oğlunun eşi Almanya da yaşıyordu onla evlenince aynı zamanda çocukluk arkadaşım olduğu için misafir etmişti hiç şikayetçi değildi almanlardan
Bak lafi çeviriyorsun almanlar baska naziler baska
Sen almanlari seviyorsun o zaman nazilere karşı bir tutumun var
Seviyor veya sevmiyorum diyemem kisine göre degisiyor ben genelemeden cok kisiye bakiyorum
Ama nazilerden nedret ediyorum ve onlara sempati duyanlardan da nefret ediyorum bu kesin