Yaz geldi cıvıl cıvıl cicekli elbiseler var. Bense kot pantolon tshirt giyiyorum ama hem sicak hem icim daraliyo. Fiziğim gösterişli, elbise giyince çekici oluyorum. Zaten erkekler çekici olmayan kadinlara bile bakiyolar, bana ve benim gibi guzel fizikli kizlara ekstra bakiyolar.
Bir erkek vucudumu süzdüğü, pis pis baktigi zaman aşırı sinirleniyorum. Her gün birileriyle kavga edemem bu da yorucu. 2-3 kez videom cekildi toplu taşımada, tartismaya girdim utanmiyolar da yüzsüz pislikler. Kisaca alımlı bi kadin olmak cok zor. Çareyi siradan dikkat cekmeyecek kiyafetler giymekte buluyorum. Ama biktimm. Cok guzel elbiseler var :( giyen kizlar nasil baş ediyo bu sapiklarla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer