Kıyafet tercihlerimi kısıtlamaktan bıktım. Sapıklar utanmıyor mu?

Yaz geldi cıvıl cıvıl cicekli elbiseler var. Bense kot pantolon tshirt giyiyorum ama hem sicak hem icim daraliyo. Fiziğim gösterişli, elbise giyince çekici oluyorum. Zaten erkekler çekici olmayan kadinlara bile bakiyolar, bana ve benim gibi guzel fizikli kizlara ekstra bakiyolar.

Bir erkek vucudumu süzdüğü, pis pis baktigi zaman aşırı sinirleniyorum. Her gün birileriyle kavga edemem bu da yorucu. 2-3 kez videom cekildi toplu taşımada, tartismaya girdim utanmiyolar da yüzsüz pislikler. Kisaca alımlı bi kadin olmak cok zor. Çareyi siradan dikkat cekmeyecek kiyafetler giymekte buluyorum. Ama biktimm. Cok guzel elbiseler var :( giyen kizlar nasil baş ediyo bu sapiklarla

Kıyafet tercihlerimi kısıtlamaktan bıktım. Sapıklar utanmıyor mu?
Cevapla