Yurt dışındayız şu an fuar için 4 iş arkadaşı. Bir arkadaş evli ama mutsuz olduğunu anlattı. Ne kadar normal?

Uçakta başladı Yanyana oturuyoruz, mutsuz bir evliliği olduğunu ve cinsel hayatları da hemen hemen olmadığını anlattı. Gündüz sıradan iş ortamı ama akşam otele dönünce odasından tekrar mesaj atıyor, benimle sohbet etmek güzel olduğunu falan yazıyor. Amaç ne anlamıyorum? Ard niyet aramama gerek var mı ve nasıl tepki versem?
Yurt dışındayız şu an fuar için 4 iş arkadaşı. Bir arkadaş evli ama mutsuz olduğunu anlattı. Ne kadar normal?
Cevapla