Eşim iş gezisine tatil yerine gidiyor, iş arkadaşlarıyla denize gidiyor. Kadınlar da var diye kıskanıyorum, haksız mıyım?

Ben de kıskanıyorum ama belli etmiyorum aynı işi yapıyoruz çünkü. Yine de rahatsı oluyorum geçen ay gitti yine girdi denize bu sefer girmese olmaz mı yani sanki , yine girecekmiş denize? Kıskanmakta haksız mıyım

Eşim iş gezisine tatil yerine gidiyor, iş arkadaşlarıyla denize gidiyor. Kadınlar da var diye kıskanıyorum, haksız mıyım?
Cevapla