Sizce neden böyle çelişkili hareketler yapıyorlardir?

teyzelerim beni sevmez. zaten bi ara birisiyle kavga etmistim beni kiskaniyor herseyjmi engelliyor goz koyuyor diye. hepsi bana dusman olmuşlardi. yillar sonra annem vefat etti. işimi biraktim. taziyede geldiler bana yapistilar. bana iş buluyolar. bi ilgili davraniyolar. birakmiyolar kendi evime gideyim. kac kez para verdim almadilar. gecen gun balkonda gizli konustukkarini duydum. ohh ne güzel ele millete dusmus. parasuz pulsuz milletin eline bakiyor. onune getirseler yer getirmeseler yiyemez. iyi olmuş deyip ağlaşip gülüşüyolardi. benim duymami istemiyorlardi fisildaşiyolardi. düşünuyorumda bunlar benden başkasina boyle bisey diyemezler. benden baska kimse yok cunku bu durumda olan. ben ustume duseni yaptim para da verdim. almadilar laf etmek icin mi. sizce ne bu çelişkili hareketler. neden boyle yapiyorlar. yorum yaparmisiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
dertleri nedir tam olarak bunların?
Güncellemeler
+1 yıl
moralom bozuldu. yorumunuza ihtiyacım var
Sizce neden böyle çelişkili hareketler yapıyorlardir?
Cevapla