Hem burada hem de günlük hayatımda çokca karşılaşıyorum. Bir kitap , bir site, bir kıyafet, bir yer gibi bir çok şeyin öneri ve tavsiyesi istenir. Bana çok saçma geliyor bu neden bilmiyorum, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Hem burada hem de günlük hayatımda çokca karşılaşıyorum. Bir kitap , bir site, bir kıyafet, bir yer gibi bir çok şeyin öneri ve tavsiyesi istenir. Bana çok saçma geliyor bu neden bilmiyorum, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Dünyanın en zor işi verilen öğüdü yerine getirmek en zoru da öğüt vermek şu an artık öğüt vermeyi geçtim her yaşta ne yaşanılmasi gerekiyor ise bırakın onu yaşayın içiniz de kalmasın diyorum tâbi bu da bir öğüt 😊
Cevap
6Cevap
Tavsiye almıyorum kimseden. ama tavsiye veriyorum
İkisinide severim.
Ölmeden önce okunacak kitaplar, izlenecek filmler, operalar, dinlenecek muzikler, gidilecek konserler, gidip görulecek yerler var.
Hayat cok kisa ve hepsini yapmaya zaman cok az.
Harika bir eseri kaciracak lüksümüz olmadigini düşünüyorum. Tavsiye almak veya bilgiyi paylaşmak bence cok guzel..
Tavsiye almayı daha çok seviyorum. Tavsiye isteyen olursa severek yardımcı olmaya çalışıyorum.
Bildiğim konular hakkında nacizane tavsiye verip yardımcı olmaya çalışıyorum
tavsiyelerle insanlara yardımcı olmayı severim
Tavsiye alacak yaşı geçtik artık... kimseye de tavsiye vermiyorum bıraktım o işleri😎
Severim. İkisini de severim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?