benim kiz arkadaşim var , arada bi göbeği acikta birakan bluz ya da tişörtler giyer , ben tabi giyimine karismiyorum , benim hoşuma gidiyor diye de düşünmüyorum , sadece kızlarin özgürce giyinebileceğini hak veriyorum ( hayat kadını kilikli olursa tabi bazen kizarkadasima kizabilirim ) mesela annem , beraber bizi ya da fotoğraflarimizi görünce annem kiziyor , göbeği kapali olsun diye beni uyariyor hep, bende tabi yine karismiyorum , yani göbeği acik olmasi ne zarari var , bi anlam verebilsem , sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?
annen eski kafalı yobaz olduğu için herkesin kendisi gibi giyinmesini istiyor yani kapalı, ama öule bir dünya yok isteyen istediğini giyer özellikle kadınların bu kadar baskılandığı bir toplum da böyle şeylere kesinlikle karşı çıkmalıyız tepki göstermeliyiz hangi devirde yaşıyoruz ya karışırım diyen varsa da mümkünse mağarasından çıkmasın
Kimin ne giydi umurumda değil ama benim sevgilim eşim böyle abuk subuk şeyler giyerse ayrılırım çünkü bunu yapan kadının kızı daha fazlasını yapar cinsi cinsi çeker benim sevgili yapacak olsam Benim gibi düzgün kıyafet giyen nereden Ne giyeceğini bilen kızla sevgili olurum