Herkese Mutlu Pazarlar, nasılsınız, napıyorsunuz 😌?
Benim üstümde hem Pazar sıkıcılığı hem de Pazartesi sendromu var. 🙄
Herkese Mutlu Pazarlar, nasılsınız, napıyorsunuz 😌?
Benim üstümde hem Pazar sıkıcılığı hem de Pazartesi sendromu var. 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
İyiyim şarkı dinliyorum
Erken tatile çıkmış olmanın verdiği mutluluk, bayram bitene kadar tatil :)
Ne güzel, ben cumayı bekliyorum.
Nasıl geçicek acaba 🥺
Cumaya daha 5 gün var ya üzücü:(
Düşünmemeye çalış 🤭
Keşke az kalmış ya geçer merak etme diyerek motive etseydin.. iyice düşürdün modumu. Teşekkürler...
Özür dilerim, ama kendim inanmadığım bir şeye seni nasıl inandırayım
Yanlış anlaşıldım galiba ben takılıyordum sadece😌
Yoksa biliyorum ben de. Henüz 5 gün var. Ama sayılı gün çabuk geçermiş. Bekleyeceğiz artık :)
Hshshs yani böyle bir ortamda çokta ciddi olunması beklenemez zaten 😁 sabır taşı mısın be 5 koca gün, 120 saat, 7200 dakika, 432000 saniye geçer mi ya 😁😁
Benim olayları abartma seviyem ektedir;
Ya ne kadar hainsiniz. Böyle diyince daha da modum düştü😂
Hemen yükseltelim 😂😂
Birde şöyle düşün üç milyon sekizyüz seksen sekiz bin saniye tatilin olacak 😁🤣
Üşenmeden hesapladın mı birde😂
Tamam şimdi daha cok motiveyim😂
Hain olduk, mod düşürücü olduk elimizden geleni yaptık yine olmadı, teşekkürler güzel ülkemin güzel insanları 😂😂😂
Simdi daha cok motiveyim dedim iştee aaaa kötü bir şey demedim ki😂
Böyle azarlar gibi üşenmeden hesapladın mı birde 😅😂😂😂😂
Neyse motivasyonun tam ise problem yok, başka bir soruda görüşmek dileğiyle 😂😂🤣
Görüşürüz🙋🏻♀️
Teşekkür ederim🙏🏻
Rica ederim hanımefendi:) görüşürüz 👋
Neskafeli pilav çok yaratıcı bir nick olmuş gerçekten.
Dimi dimi🙈😂
Canım pilav çekti günahım boynuna😑
Yaaa🥺 nescafeli pilava rağmen canın pilav mı çekti? Genelde insanlar iğrenir de kullanıcı adımı duyunca😂
Pilav yedikten sonra nescafe içerim😀
Hayır ben pilavın üstüne nescafe döküp servis ediyorum. Servisimiz böyle beyefendi.
Sorun değil yeter ki pilav olsun😀
Hahahah bu ne pilav aşkıymış😂
😂😂
Al hepsi senin olsun, nickim bile senin olsun😂
Teşekkür ederim 😀 Nickin kalsın yakışıyor sana.
😂😂
😀😀.
Tatildeyim hic bir baskı yok bende
Ay ne güzel, bende cuma gününü iple çekiyorum🙄
Az kskdi cumaya
Az kaldı az kaldı da bana zaman geçecek mi bakalım🥺
Insallsh gecer 10 gün tatil var
Evet🙏🏻
Sıkılıyoruz tabi ki yoksa bu sitede durmam😂
Birazdan yemek yiyip bir cafe ya da bara geçecem
Sıcağ uzanıyorum
Hava çok sıcak. Serinlesede sahile falan insek
Sen hemşiremiydin?
Yoo o nereden çıktı😅
Tam hemşire tipi var mesleğini çok merak ettim
Profilde yazıyor ama görmedin heralde cocuk gelişimi mezunuyum
İncelemedim :) meslektaşız senle bir nevi :)
Sen?
Kurum ortağıyım
Eğitim ile ilgili bir kurum mu? Kreş ya da anaokulu? :)
Ana okulu :) açıkçası şu an çok bir getirisi yok malum asgeri ücret epey yıprattı bizi. Ama bir gün kendi kurumumu açabilirsem o zaman güzel olacak
Ne güzel meslektaş sayılıyoruz o zaman😌
İnşallah
Evet çok memnun oldum :) yanlış anlamazsan bana yazabilirsen arkadaş kardeş gibi konusmak isterim şenimle