Psikoloji öğrencisiyim okul tatile girdi aslında tamamen her şey bitmiş değil ve ben yoğunum derslerle ilgileniyorum çok başarılıyım herhangi bir problemim yok okulda sorun şu ailemin yani annemin sürekli gezmek istemesi ve bunu bana çok belli etmesi yani aile hayatı bana sıradan geliyor. mesela annem babam ayrı Annem sürekli benim kuzenlerim var anneannene gideceğim sende Gel diyor daha önce çok kez söyledim ben herşeye yetişemiyorum diye veyahutta sanki hayatım yokmuş gibi davranıyor bana mesela ailedeki diğerleride bunu diyor gitme kuzenlerinle otur ama onlar kibarlıktan diyor bunun çözümü olmadığını anladım bunu annem de anlamıyor mesela anneanneme gittiğimizde seni eve bırakmayayım mı bırakayım mı diyor ben evime kendimde giderim ama madem kibarlık yapıyor neden böyle diyor ben babamda kalıyorum çoğunlukla babamlada konuştum ve eve geldiğimden beri tatilden bu yana aynı ve artık ailemin evinde yaşamak istemiyorum zaten üniversitede evde kalıyorum ama eve geldiğimde neden böyle oluyor sorun bende değil değil mi hem bu şekilde hem derslerime odaklanmıyorum en kötüsüde bu ne yapmalıyım bunları ’ı onlara söylesemde içimde yenemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Kalkarım tabi ama üzülen ben oluyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer