Babam maaş kartıma el koydu her ay maasımı alıyor bana bin lira bırakıyor kafayı yicem bin lira icin mi calısıyorum ben yardımm?

Kartıma el koydu isteyince kavga ediyoruz sinirleniyor olay cıkarıyor bana bin lira bırakıyor aylık ben aksama kadar yorgunlukdan ölüyom pert oluyorum eve halsiz geliyorum maasımı elimden alıyor yemin ederim calısma hevesi kalmadı icimde bin lira yetmiyor bana 1ay. Birikim yapmam lazım asgari 5500 oldu diye seviniyordum ama babam sevinmeyede fırsat vermiyor cidden ne yapmalıyım moralim 0 Şu an
Babam maaş kartıma el koydu her ay maasımı alıyor bana bin lira bırakıyor kafayı yicem bin lira icin mi calısıyorum ben yardımm?
Cevapla