Sokakta orada burada şurda kayıp düşen oldu mu?
Öyle bir şeye şahit oldunuz mu🙄🤔
Sokakta orada burada şurda kayıp düşen oldu mu?
Öyle bir şeye şahit oldunuz mu🙄🤔
çok 😀 hatta bir kere hiç unutmuyorum kız kardeşimle akşam kafeden çıktık yürüyoruz arkamızda da bi grup erkek geliyor bu sırada kardeşim takıldı tam düşecekken toparlandı sonra bana döndü hışımla napıyorsun senin yüzünden düşüyordum dedi ahahahhaha ama ben yerlerdeyim o an kahkahalardan 😂😂😂 resmen rezil olmamak için o takılmamışta ben iteklemişim gibi roll yaptı 😂😂😂 hala aklımıza gelir güleriz iki saat güldüm
düşene gülüyorum ya kendim düşünce kendime de gülüyorum on saat 😂
Yanımda düşen olmuştur illâki de ben cami bahçesinde kayıp düşmüştüm popomun üstüne şak diye. Düşerken bağırarak küfretmiştim bir de. Tabi şadırvan olduğu için küfrüm yedi düvelden duyuldu. İçeride de tüm cemaat teravihteydi. Aşırı utanmıştım.
2 gün önce çocuğun biri engelli rampasından çıkmaya çalışırken kayıp kafa üstü düşüyordu. Onu tutarken ben düştüm totom hala ağrıyor
Annesi de arkasına bakmadan gidiyordu. Sonra baktı ben yerde çocuğa sarılıyorum çocuğu seviyrum falan sandı
Cevap
46Cevap
Hiç olmadı
Bu kış ben kayıp düştüm bir güzel 2 ay dalgasını geçtiler. 😂😂😂😂 buzu erimemiş bir merdivenden inerken ayağım kaydı ama böyle estetik düşüş olamaz yavaşça süzülerek oturuverdim adeta ajsjdkfkflglglglv
Ayy merdivenden düşmek çok tehlikeli Allah korumuş valla 🙏😄
Valla hiç Allah korumuş falan da demediler gülme krizine girdi vicdansızlar 😂😂😂 şansım varmış ki cidden bir yerimi sakatlamadan yola devam ettim. :)))
Ben seni tanıyor olabilir miyim çok eskilerden 🤔
Eski üyelerdenim nickten dolayı aşinalık vardır muhtemelen :))
Doğrudur 😊
O düşen genelde ben oluyorum 😂
Hatta yanımda biri varsa kolundan tutarım düşerken benimle birlikte rezil olsun diye 😎😂
Az değilsin 😄
Ben kışın buzda yürüme özgürlüğüm tam ne yapayım 😂
Ben düşen görmedim ama 10 kat merdiven devirmiş bi insanım. Feleğim şaşmıştı o gün.😅 Ben yuvarlaniyorum çocuk ağzı açık beni izliyor😂 Yuvarlanma süreci bitince çocuk yaklaştı ben tabi yere yapışık vaziyette çocuk kaldırdı. Iyi misiniz, gideceğiniz yere kadar eşlik edeyim falan. Allah'tan yurt 30 metre ilerideydi de bisey olmamış gibi gittim.😂 Çok kötü bi gündü ya
Bir kere arkadaşım düşmüştü ama gülcem gülemiyorum çünkü kötü düştü. Neyse kalktı yerden ama ben daha fazla tutamadım kendimi gülmeye başladım 😂😂
Bide kuzenim Instagram da bir video yolladı ona çok güldüm ya. Adam güldükçe ben gülüyorum 😂
https://www.instagram.com/reel/CfRKNNsKOGV/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Sayısız defa oldu. Memleket Erzurum malum. Kışın her yer kar, buz. Özellikle şehre gelen yeni öğrenciler, dengede durmayı bilmedikleri için sürekli yere yapışıyorlar 😊
Geçen gün bisikletli birisi dustu yardim edip kaldirdim tekrar dustu kotu ya gülemiyorm öyle bir durumda.
Oldu ve çok üzücü bir durum
Ama insanlar böyle zamanlarda
Yardım etmek yerine
gülmeyi tercih ediyorlar
Buda çok itici bir durum
➰
Evet oldu tuttum kaldırdım ama çok kötüydü kadın elinden tuttum yolun karşısına geçirdim tesekur etti, zor bir durumdu
Ooo hem de kaç kez :))
Elimde olmadan gülmeye başlıyorum hemen.
Hayırlı cumalar olmaz olur mu oldu guldumm sonra da ben dusuyordum
Bir arkadaş, kafası güzel denize düşmüştü. Allah'tan yazdı.
Genelde ben düşüyorum kendime ben gülüyorum sfsfdffhj
Otobüste ayakta dururken oturan çocuğun üstüne düşer gibi oldum ani frenle😅rezalet
Oldu tabi ama gülmemek için zor tutmuştum kendimi :)
Tatilde bisiklete binerken yanlış frene basıp öne doğru uçtum 😂 turistler Show yaparken düştüm sandı alkışladılar bende bozuntuya vermeden bisikleti alıp uzaklaştım 😂😂😂
Oldu olmaz olur mu hatta gülme dostuna gelir başına olayını yaşadım. Biri düştü güldüm arkasına ben düştüm 😂
Bir arkadaşımla yan yana yürürken, ben daha anlatıyorum bir şey, bir baktım sağıma, kız yok. Düşmüş. Düz yolda da yürüyemeyen ne bileyim.
Evet, olmuştu. Oturduğu sandalyeden düşmüştü, nasıl da mutlu olmuştum ama çünkü bana yapmadığı kötülüğü bırakmamıştı. Rabbim'in adaleti
En son ben düşmüştüm videomu atmıştı arkadaşım yerde gülme krizine girdim onlar da kaldırmadı sağ olsun böyle de güzel arkadaşlarım var 😂
En son ben düşmüştüm oturup kendi halime güldüm 😂😂
otobüse yetişmek için koşarken düşmüştüm yere dümdüz sfdfsfdfsf
yanımda kayıp düşen oldu, benim de düştüğüm oldu. ayağım çöp kutusuna girmişti, düşmüştüm. 🤦🏼♀️
Evet oldu. Arkadasım düştü güldüm diye bacaklarımdan cekıp benı de düşürdü. Oturup beraber güldük 😂
Ewwt avm de dilek düştü kaldırdım.. sonra gülebilir miyim dedim kahkayi bastım 😂😂
Kayıp düşen de oldu, kayıp düştüğüm de oldu. Düşe kalka yaşıyoruz işte 😅
bu sorunun sorulmasının amacı ne aptal herif
bende düştüm ve çokta düşeni gördüm, hele kış günü..
kısın genelde okuyo sakatlanicak sekilde olmadi
Benimdir o başka kimse olamaz çünkü o şeref hep bana aittir 😁
Kendimi tutamayıp kahkaha attığımda oldu içimi acıtanda
Ben düştüm olmazmı 😀
Olmaz 😄
Yürüyüşe gitmiştik dağlık bir alana adamın biri bez hamakta yatıyordu bi anda alt kısmı yırtılfı gözümüzün önünde yere kapaklandı utancından hareket de etmedi sanki normalmiş gibi yatmaya devam etti ama yerde
Evet oldu çarşıda yürürken topuklu ayakkabıyla yürüyen kadının ayakkabı topuğu kırılmıştı kadın yere düşmüştü
Ohoo o kadar çok oldu ki.😄
Qjsjdjdkflflglgşhşh en son ben düştüm heralde 😂😂😂😂😂
@__hillsMooNn__ sus sus onu hiç hatırlatma.😄
Evet tuttum bile oldu
oldu, yardım ettim bende
Evet güldüm ama düşene gülerim kxjxjjc
he e tabi . güldük eğlendik.
Şahit olunan oldum ben ahshshs.
Oldum da şu anda hatırlayamıyorum
İnsanlık hali olmuştu
Kucağıma düşen oldu
Aaa 😄
Evet.. Hem gülüp hem yardım etmiştim.. 😄
Öyle birseyde gülmekten çok korkarim
Komik oluyor da
evet oldu ama yanımda değil karşımda
Çok oluyordu kütahyadayken.
Evet, pazarda bir çocuğun kaybolduğunu görmüştüm.
Oldu çook ben düştüm dışarda 🤣🤣
Kayıp düşecekken tutup kurtardıklarım oldu 😄
Evet oldu üzücü bir durum
Kar yağınca buz tutunca olmuştu
Evet çok oldu bende düştüm
Yani illaki görüyoruz ara sıra.
Mutfakta çalışıyorum her gün biri düşüyor jdhehd
Eski kız arkadaşım sürekli düşerdi
Düşene bir tekmede ben atıyorum
oldu , bende düşmüştüm kışın
Ewet ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?