Ben Pakistanliyim, benim suçum ne?

Mülteci olarak gelmedim. 10 senedir bu ülkedeyim. Suçum ne? Ben taciz mı ettim kimseyi? Ben birine zarar mı verdim? Kaçak göçmen falan değilim. Annem babam buraya yerleşti yasal olarak, bir hayatımız var. Ama bir kıza pakistanli olduğumu söyleyince iğrenir yuzle baktı bana. Ten rengim koyu diye mi? Suçum bu mu? Sanki her Pakistanlı sizin kizlarinizi kadjnlarinizi çekiyor taciz ediyor. Nasıl genellersiniz Pakistanlılari? Türkleri en çok seven ülke. Her milletin iyisi kötüsü vardir. Neden herkesi genelleyip ırkçılık yapıyorsunuz? Türkler Avrupalılar gibi davranıyor. Bizlere tepeden bakıyorsunuz.

Güncellemeler
+1 yıl
Soru troll dü aslında Türk'üm, saygılar puhaha.
Ben Pakistanliyim, benim suçum ne?
Cevapla