Okulda afganlara karşı ırkçıyım, kötü biri miyim?

Üniversite 1. sınıfım. Üniversitede hep afganlar var afganca konuşuyorlar iyice ülkemizi cahiliye dönemine çevirdiler nefret ettim hepsinden türkçe konuşsunlar bari az saygıları olsun gelmişler türkiyede üniversite okuyolar. Biz zar zor öküz gibi çalışarak bir yeri tutturmuşuz onlar bedava üniversite okuyor ve afganca konuşuyorlar bari saygınız olsun türkçe konuşun

Okulda afganlara karşı ırkçıyım, kötü biri miyim?
Cevapla