Tek yaşayan asker veya polislere neden çapkın gözüyle bakılıyor?

Diyarbakır 8. ana jet üssünden Kütahya'ya geldim (hava kuvvetlerinde üsteğmenim). Bir kadınla tanıştım kendisi diş hekimiymiş. Hiç sevgilim olmadı deyince yalan söylediğimi zannedip araya mesafe koydu ve şimdide onu ayartmaya çalıştığımı zannediyor. Duygusal birliktelik yaşayıp ilerleyen zamanlarda daha ciddi bir ilişkiye taşımak istiyorum ama bunu ona söylemeden hissettirmem gerekiyor çünkü bana güvenmiyor.

Tek yaşayan asker veya polislere neden çapkın gözüyle bakılıyor?
Cevapla