Bedelli askerlik yapanlar neden yüzsüzce polisliğe başvuruyor?

Bence hayatımda gördüğüm en ağır yüzsüz davranış olabilir. Zaten bence her ikisi de aynı olmakla beraber polisliğin askerlikten en ufak bir artısı yoktur. Bu yüzsüzlüğü gördükçe midem bulanıyor bence khk çıkarılması gerek bu konuda ne diyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
21 gün bile asker olmak istemiyorum diye kampanya başlatanların zora düşünce memur, polis ve bir çok kamu mesleğine geçmesi engellenmeli
Bedelli askerlik yapanlar neden yüzsüzce polisliğe başvuruyor?
Cevapla