Evde engelli bakım maaşımız yatmıyor, neden olabilir ve ne yapabiliriz?

Evde engelli bakım maaşı için başvuru yaptık ve onaylandı. Üstünden bir aydan fazla geçmesine rağmen hâlâ maaş alamadık ve e devletten de sorgulayamıyoruz sürekli hata veriyor. Neden olabilir acaba?

Evde engelli bakım maaşımız yatmıyor, neden olabilir ve ne yapabiliriz?
Cevapla