Amin ama zaten herkes dışlıyor anlatamam yani hani ihtiyac olmasa zaten istemem ama gerçi hakkım olanı da isteyeyim bırakında mülteciler bile ayda bilmem kaç milyar maaş alırken ben garip kaldım.
Bu senin hakkın. İnsanların hakkına girecek kadar aciz olmalarına acıyorum cidden moral bozucu iğrençler insanlardan artık midem bulanıyor ne ara böyle kötü oldular
Ya bir siyasi partiye üye felan değiliz veya gençlik kollarına gitmedik gitsek hakkımızı verirlerdi alırdık ama onu da etik bulmuyorum herkese adaletli olunmalı Anladığın için teşekkür ederim sağ ol
Torpil olmamalı dediğim gibi hakkınız ve adaletsiz bir ülke ne beklersiniz. Rica ederim hepimiz engelli olma adayıyız engelli demekte çok hoş kaçmıyor biliyorum ama bizlerin de başına gelebilir anlayışlı olmaz zorundayı. Ha bınu geçtim , insana insan olduğu için saygı duyulur kalpleri körelmiş insanların
kesinlikle öyle ya ruh sağlığı herşeyden önemli yemin ediyorum birkez bozuldu mu hiçbir şey yapamıyorsun duygular kayboluyor artık robot gibi oldum hissetmiyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Zavallı insanlara gerçekten acıyorum ve onlar adına utanmaktan yoruldum.. Allah sabır versin kardeşim
Amin ama zaten herkes dışlıyor anlatamam yani hani ihtiyac olmasa zaten istemem ama gerçi hakkım olanı da isteyeyim bırakında mülteciler bile ayda bilmem kaç milyar maaş alırken ben garip kaldım.
Bu senin hakkın. İnsanların hakkına girecek kadar aciz olmalarına acıyorum cidden moral bozucu iğrençler insanlardan artık midem bulanıyor ne ara böyle kötü oldular
Dışlayanlar kendisine baksın. Acıyorum onlara zavallılar beyinleri yok
Ya bir siyasi partiye üye felan değiliz veya gençlik kollarına gitmedik gitsek hakkımızı verirlerdi alırdık ama onu da etik bulmuyorum herkese adaletli olunmalı Anladığın için teşekkür ederim sağ ol
Torpil olmamalı dediğim gibi hakkınız ve adaletsiz bir ülke ne beklersiniz. Rica ederim hepimiz engelli olma adayıyız engelli demekte çok hoş kaçmıyor biliyorum ama bizlerin de başına gelebilir anlayışlı olmaz zorundayı. Ha bınu geçtim , insana insan olduğu için saygı duyulur kalpleri körelmiş insanların
kesinlikle öyle ya ruh sağlığı herşeyden önemli yemin ediyorum birkez bozuldu mu hiçbir şey yapamıyorsun duygular kayboluyor artık robot gibi oldum hissetmiyorum.
Hakkınızda hayırlısı 🙏
amin teşekkür ederim tekrardan işiniz rast gelsin :)
Sizin de 💜 ve bu tarz sorunları cimer e iletin kesin dönüş yapıyorlar ücret almıyorlar bilmiyorum tam araştırın bir iyi günler tekrardan
Çok defa yazdım ama dalga geçiyorlar resmen :) sağ olun
Aaaa öyle mi bilmiyordum. Resmen terbiyesizlik siz boyu
Dayımız amcamız olmayınca böyle işte sürünmeye devam sağlık olsun :D