İşsizim %40 engelliyim aylık sigortaya 150 TL ödüyoruz engelli aylığını senelerdir vermiyorlar benim malım mülküm yok neden?

Kızlar Bir Adım Öne neden yani cepte delik para yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir avukata versem 5-10 bin lira masraf çıkıyor bende de kuruş yok.
İşsizim %40 engelliyim aylık sigortaya 150 TL ödüyoruz engelli aylığını senelerdir vermiyorlar benim malım mülküm yok neden?
Cevapla