Milliyetçi olmak neden aptallık olarak anılıyor?

Türklüğü seviyorum. Milletime daha faydalı olmak için sürekli okuyup araştırıyorum. Öğretmenim insan yetistiyorum. Keşke herkes milliyetçi olsa ülkenin halinden yakınmak yerine milletim için ne yapabilirimi düşünse. Çağımızın düşmanı cehaletle mücadele etse. Milliyetçiliği kötüleyip asagilayanlarin çoğu yurtdışına gitme derdinde ama bunun için bile çabaları yok.

Milliyetçi olmak neden aptallık olarak anılıyor?
Cevapla