Herkesin arkadaşı var ben tekim bıktım bu durumdan, ne yapacağım?

sosyal fobim var herkesle konusamıyorum ama biri bana 1 adım atsa ben koşuyorum yani güler yüzlüyüm her sey hakkında konusabilirim sohbet edebilirim. Ama sorun şu ki kimse gelmiyor yanıma, okulda yalnızım, dışarı tek çıkıyorum yine yalnızım antrenmana gidiyorum aynı yerde 2 senedir oradakiler bile bana hiç selam vermiyor neredeyse. Kötü biri değilim ya yemin ederim kötü biri değilim. 2 senedir yeni bir sehirdeyim. eski oturduğum yerde yakın bi arkadaşım vardı, şimdi başka arkadaşları var onun. Ara sıra yazıyor fakat ayıp olmasın diye muhtemelen, yakında hiç yazmaz. O hala benim en yakın arkadaşım, ama ben onun değilim. herkesin arkadaşı var. her ortamda yalnız olmaktan yoruldum cidden. ne yapıcam...

Herkesin arkadaşı var ben tekim bıktım bu durumdan, ne yapacağım?
Cevapla