Toplu bayram mesajı saçmalığı, ne düşünüyorsunuz?

Yani tüm yıl konuşma bir bayramlarda rehberindeki kişilere mesaj at. Sadece bayramlarda hatırlamak veya hatırlanmak saçma değil mi.

Bu kişilere genelde bayram mesajı atmıyorum.

Benim gibi sinir olan var mı merak ettim.
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yani sevap kazandiklarini saniyolar salaklar. Tellerini siliyorm genelde.
Toplu bayram mesajı saçmalığı, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla