Erkekler tarafından tasarruflu olduğum için terk ediliyorum, kötülük mü ediyorum?

Ben öğrenciyim ve full-time çalışıyorum ailemden maddi destek almadım ve almıyorum liseden beri ve şimdi üniversite de çıktığım çocuklar da öğrenci olduğu için bana aşırı pahalı hediyeler almak istediklerinde kendini harçlıksız bırakma diye reddediyorum ama bu onları rahatsız ediyormuş görünüşe göre ama bir künefe için 200 TL vermek bir oyuncak ayıya 400-500 TL vermek benim olayım değil ki muhabbetimiz koyu olsun bana yeter malda mülkte gözüm yok ki benim

Erkekler tarafından tasarruflu olduğum için terk ediliyorum, kötülük mü ediyorum?
Cevapla