Kendinizi ailenize yük hissettiniz mi hiç?

Babam rahatsiz olduğu için calisamazdi abimizde yok 3 kiz kardesiz. evdeki herşeyi kısıtlı yerdik. calistigim parayı babama kuruşu kuruşuna verdigim halde ihtiyaclarimi isteyemezdim istesem de yüzü düşerdi zaten. Evlendim Şu an babamin durumu iyi ama gezmeye geldigimde bile babamlarda 2 gunden fazla kalinca kendimi yük gibi hissediyorum. Babam böyle hissettiriyor.. şimdi bayrama kadar kalicam diye geldim ama icim icimi yiyor nasl dayanicam o kadar gün?
Kendinizi ailenize yük hissettiniz mi hiç?
Cevapla