, Kaynanamla aynı evde yaşıyoruz ama cok pasaklı?

Merhaba arkadaşlar 1 buçuk senelik evliyim kaynanam evliydi biz evlendikten 1 sene sonra boşandı bizle beraber oturmak için elinden geleni yaptı başardı 2 tane çocuğu var biri 3 diğeri 10 yaşında çok şımarıklar dur ne demek bilmiyorlar kaynanam da çok umursamaz çocuklarına bakmaz umrunda olmaz kendisi de çok dagınık çok pasaklı kendim hamileyim 8 aylık kaynanam çalışıyor çocuklara ben bakıyorum evi her gün silip süpürüyorum akşam işten geldiği zaman çocukların eline ekmek veriyor evin içinde ekmekle dolaşıyorlar her yer ekmek kırıntısı evimi karınca sardı eşim de cok uyarıyor annesini kardeşlerini ama umrunda degik ne yapmam gerekiyor akıl verin

, Kaynanamla aynı evde yaşıyoruz ama cok pasaklı?
Cevapla