Sizce bunu yapabilir miyim ve bu intikam planını geliştirmem normal mi?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben ebebek mağazasında bundan 7 ay önce işe başladım ve şimdi Allah'a şükür işi çok da iyi öğrendim yükselmeyi de düşünüyorum ancak önceden ilk zamanlarda bazı kişiler beni çok üzdüler üzerime iftira attılar, bana karşı gruplaştılar ve bana hakaret bile ettiler Ben de gece gündüz bunları düşünüyorum ve bunlardan intikam almanın planlarını yapıyorum. Ben mağaza müdürü olduğumda onların hepsini uzak noktalara sürüp Onlardan intikam almak istiyorum ve o gruplaşmayı bölmek istiyorum.

Peki sizce böyle intikam planı yapmam normal mi?

Sizce ben bunu başarabilir miyim?

Çünkü beni çok üzdüler.

#gündüzüngüneşisoruyor

#kizlarsoruyor

Sizce bunu yapabilir miyim ve bu intikam planını geliştirmem normal mi?
Cevapla