Kararsız kaldım bana fikir verir misiniz?

Bayram geliyor ve ailemden uzaktayım.. Yol masrafı çok fazla otobüsle gitsem bile 1000TL git_gel tutuyor.. Uçak zaten 3000TL civarı... Aracım var ama oda 2000TL yakar... Çok üzülüyorum.. Annem tek yaşıyor zaten, diğer kardeşlerim yakın ama ben uzağım... Arabayla geçen yıl tek basima gittim ama bu yıl yakıt çok fazla, ayrıca 9 saat minimum yol, uzun yol ürkütüyor da... napacagim bilmiyorum ama çok üzülüyorum 😢
Kararsız kaldım bana fikir verir misiniz?
Cevapla